Orderman


Az Orderman mindent tud, amit a hagyományos kasszagép.
Amiben mégis több, az a mobilitás.


Esély sincs a hibázásra.

CASSYS éttermi rendszer

Cassys POS terminálManapság szinte nélkülözhetetlen az éttermi rendszer használata, hiszen az online pénztárgépek, a különböző áfa kulcsok, a szerviz díj kezelése egyaránt szükségessé teszik a rendszerszintű adminisztrációt. A CASSYS éttermi szoftver mindezek mellett számos olyan funkcióval rendelkezik, ami a vendéglátóhely egyedi igényeire szabva sokkal átláthatóbbá és egyszerűbbé teszi az étterem napi működését.  

Átláthatóvá tesszük a pénzügyi folyamatokat

Pontos számlázás - nem maradnak le tételek fizetéskor a számláról, az érintőképernyőnek és a CASSYS éttermi szoftverének köszönhetően különösen gyors a számlabontás akár 50 fős társaság esetében is.

Tetszőleges számú fizetési mód és valuta használata - bármikor feltüntethetők az árak euróban is, hogy a külföldi vendégek könnyebben tájékozódjanak

Elszámoltatás - a CASSYS éttermi szoftver felszolgálónként nem csak a leadandó összegeket mutatja meg fizetési módonként, hanem az adott engedményeket, a stornókat, a borravalót, a felszolgálási díjat vagy a kiemelten kezelt árucikkek fogyását is. Pontosan követhető a napi zárás, akkor is, ha a tulajdonos vagy cégvezető nincs személyesen jelen az üzletben.

Naplózás - mivel minden gombnyomást tárol a szoftver, mindenkor pontos információ áll rendelkezésére a be- és kifizetésekről, a kasszában lévő pénzről. A naplózásnak köszönhetően a felszolgálók minden mozdulatának nyoma marad.

Selejtek és személyzeti fogyasztások kezelése - mindenkor pontos információt ad a veszteségekről, képet ad az üzlet valós jövedelmezőségéről.

Még több ellenőrzés - a CASSYS átvilágítja az üzlet forgalmát, rámutat azokra a tételekre, amik mögött vélhetően nem az üzlet érdekeit célzó dolgok lapulnak meg.

Adóügyi nyomtató - a CASSYS adóügyi nyomtatóval kiegészítve komplett pénztárgéprendszert alkot, így a hatósági ellenőrzések során sem kell szankcióktól tartani.

Megkönnyítjük, és precízebbé tesszük a felszolgálók és az üzletvezetők munkáját

Törzsvendégkezelés - a törzsvendég igénybe vehet engedményt, lefogyaszthatja a számláján lévő összeget, vagy - míg hitelkerete engedi - hitelben fogyaszthat. Mindezt a CASSYS regisztrálja, csupán engedélyezés szükséges.

Több eladási hely és több árlista kezelése - Akciók, időszakos kedvezmények, happy hours, vagy egyéb speciális időszaki árak megadását és beállítását követően a rendszer ezeket automatikusan kezeli.

Szervizdíj kezelése - az ÁFA törvény értelmében a számlán vagy nyugtán a fogyasztáson kívül a felszolgálási díjat is meg kell bontani ÁFA kulcsonként. A CASSYS automatikusan ÁFA csoportonként számítja a szervizdíjat, amelynek mértéke igény esetén módosítható is.

Elviteles termékek számlázása - a számlán belül is különböző áfával jelenik meg a helyben fogyasztott és az elvitelre kért termékek összege. Nem jelent többé problémát, ha a vendég még hazavinne egy palacsintát. Az éttermek mellett mindazok a vendéglátóhely típusok - cukrászdák, kávézók, salátázók - számára is hasznos megoldást nyújt, ahol a helybeli fogyasztás mellett elviteles termékekkel is találkozhatnak a vendégek. Szállítólevél, áfás számla, - az üzlet arculatához illeszkedő, tetszőleges formátumban készíthetők el akár egyedi bizonylatok.

Gyors és pontos számla- és nyugtaadás - egyetlen gombnyomással rendelkezésre áll a számla, automatikusan felkerül a szervizdíj vagy az engedmény. A vendég 2000 forintot készpénzben fizet, a többit kártyával szeretné kiegyenlíteni? Az éttermi szoftverrel ez is egyszerűen kivitelezhető.

Rugalmas rendelésfelvétel - a felszolgáló az asztaltérképről választja ki az asztalt, a rendeléseket felviheti székek szerint vagy akár társaságonként.     

Automatizált rendelési folyamat - ha például a köretet nem tartalmazza az ár, rendeléskor a szoftver automatikusan megkérdezi, milyen köretet választ a vendég, természetesen a sütési módozatokra is rákérdez, és egyéb speciális vendégigény követésére is alkalmas.

Kommunikál a felszolgáló és a konyha között - köretmódosítások, tálalási igények vagy tetszőleges megjegyzések fűzhetők a rendeléshez, így nem kell a felszolgálónak személyesen beszélnie a séffel. A ?fogásolás? funkció segíti a konyha munkáját, javítja szerviz minőségét.

Az üzleti és pénzügyi folyamatok átláthatóak, az elszámolás gyors és pontos - az üzletvezető a zárást követően könnyedén elvégzi a standolást. A receptúrák, raktárkészletek és a szállítók egyszerűen ellenőrizhetőek, így az étterem könnyedén irányítható.

ORDERMAN mobil pincérterminál, a profi munkatárs - a személyzet munkáját még inkább megkönnyíti a Handy használata, mert így a rendelésfelvételben és a felszolgálásban is kiküszöbölhetők a hibázási lehetőségek.

 

Hatékony segítség az üzletláncok, gyorséttermek számára

A CASSYS ott is verhetetlen, ahol a sebességet másodpercben mérik - egy gyorsétterem vagy szerviz nélküli, kávézó, salátázó sikere rengeteg apróságon múlik, egyet azonban leszögezhetünk: az üzlet forgalmát a szortiment mellett a kiszolgálás sebessége jelentősen befolyásolja. A pénztárgéprendszer feladata egy gyorsétteremben a folyamatok felpörgetése.

A CASSYS gyorséttermi program minden funkcióját ennek szem előtt tartásával alakították ki, így a szoftver minden pillanatban az alkalmazottak keze alá dolgozik.

Érintőképernyő - egy tétel blokkolása általában egy érintés, nagy választékkal rendelkező üzletekben két érintés. A nyugta vagy számla elkészítése szintén egyetlen gomb megnyomásával történik.

Digitális mérlegkapcsolat - ömlesztett és mért termékek esetében hasznos kiegészítő eszköz a rendszerhez kapcsolható digitális mérleg.  Így a mérlegre helyezett áru nevét az eladó az érintőképernyőn megérinti, s az azonnal felkerül a nyugtára, természetesen a súly és az ár megjelölésével.

Munkahelyi étkezési hozzájárulások kezelése dolgozói kártyával, készpénznélküli vásárlás ? a CASSYS dolgozói kártya kibocsátásával a hozzájárulás mértékéig a dolgozó számlájára írja a fogyasztást, majd a hozzájárulás lefogyasztása után automatikusan átvált hitel módra vagy készpénzes vásárlásra.

Egyedi kedvezmények kezelése - a törzsvendég megtartása sokkal egyszerűbb, mint egy új törzsvendég megszerzése. A vendégmegtartás egyik legelterjedtebb formája a különböző kedvezménykártyák kibocsátása. Ezek a többnyire színes reklámhordozó kártyák lehetnek mágnes- vagy közelítő kártyák. A kártyák alapján az éttermi program automatikusan megadja a vendégnek járó engedményt, rögzíti fogyasztását.

Központi beszerzés, ellenőrzés és konfigurálhatóság üzletláncok számára ? minden lezárt nyugta, a selejtek és a személyzeti fogyasztás interneten keresztül bekerül a központi adatbázisba. A központból az ármódosítások, új termékek lekerülnek az üzleti terminálokra.

Mivel az üzletlánc raktári rendszere az interneten érhető el az egyes üzletek számára, azok a nap 24 órájában rendelhetnek, bevételezhetnek, leltározhatnak. Minden további funkcióhoz az üzletvezetőnek - a jogosultsági beállításnak megfelelően - direkt hozzáférése lehet a kasszagépről. 

KAPCSOLAT

Telefon: +36 30 9219 910

 Hotel Informatika Kft.
1145 Budapest, Mexikói út 62.
Ügyvezető: Mérő István
Cégjegyzékszámj.: 01-09-166150
Adószám: 10753345-2-42
Telefon: +36 30 9219 910

1145 Budapest, Mexikói út 62.

X